2011. október 24., hétfő

... :( ...

Ahogy a cim is mutatja nagyon rossz hangulatom van, kicsit magam alatt vagyok, de meg en sem tudom konkretan hogy miert. Meg egy ilyen eletvidam mindig mosolygos lanynak is mint amilyen en vagyok becsusszan egy egy ilyen nap. Semmihez sincs kedvem, hangulatom....de remelem holnapra elmulik. Nem szeretem ezt az onmagam mint amilyen most vagyok. Biztosan nem lennek most jo tarsasag senkinek. Ma nem kelett melozzak, egesz nap agyban voltam s filmeztem....talan kezdem mostmar erezni hogy ki vagyok faradval, nyugosodom is el, igy hogy ma pihentem jobban erzem hogy faj a kezem ez meg az.... meg jo hogy ezt a munkat csak ket honapra talaltak ki.... egy reszbol sajnalom hogy 3 het mulva hazakell mennem, masreszbol meg orulok neki....a fene tudja....viszont ha visszaemlekszem a tavaj is az utolso harom hetben pont ilyen voltam mint most, mar bulizni sincs annyira kedvem mint az elejen.
Na akkor a csaladokkal a helyzet a kovetkezo. A Slingerlandi csalad irt hogy sajnaljak mast valasztottak, a Pelham Manor csalad is ugyan ezt irta. Veluk meg lehetoseg se volt beszelni, csak arrol beszeltunk az emailben hogy mikor tudnank skypolni. A Slingerlandivel egyszer skypoltam, ennyi. Szimpatikus voltak az az igazsag, de viszont tolluk se voltam elszallva. Nem tetszett ahol laktak, nem szeretnek ":faluba" menni....valami nyusgos kis varosra vagyok, mint NYC. Viszont amikor lattam a visszajelzesuket kicsit megkonnyebultem, mintha egy teher esett volna le a vallamrol. De komolyan. Az egyik ok ra hogy most nincs nagy kedvem ezekhez a csaladokhoz az hogy tenyleg nem nagyon van idom veluk foglalkozni. Alig tudunk egy idot megbeszelni hogy skypoljunk. Pl heten reggel 7 tol fogok melozni, 6 kor este vegeznem kene, de ha van tulora maradok. Ezt csak 6 kor tudom meg hogy maradhatok vagy sem....ha igen kihuzodik 10-12ig. Mire hazaerek mar hulla vagyok, nincs akkor kedvem skypolgatni. Hetvegen meg valamivel kevesebb a melo, pihenhetnenk tobbett, de akkor valami buli van....vagy epp mosni, fozni,takaritani kene....egyszeruen most csak tenyleg azt szeretnem ha nem is jelentkezne senki addig amig hazaerek. Es akkor majd nyugiba tudnek foglalkozni ezzel a temaval. Egyebkent meg a Highland Parki csaladdal is skypoltam, normalisnak tunnek, feltetelek is okesak, gyerekek aranyosak, de a szulok valahogy nem annyira szimpik. Szombaton fogok csak veluk beszelni ujra mert ugy szeretnek hogy a gyerekek is jelen legyenek, hetkozbe meg nekik az az ido ami megfelelne nekik, nekem itt tul keso....Egy skypot szombaton mar le is kellett mondanom veluk, megbeszeltuk hogy 4 kor itteni ido szerint beszelunk, mert en 6 kor kell kezdjek. Azt tudni kell hogy itt hetvegen kevesebb a melo, de hogy melyik oraban leszel szabad nehez kiszamitani. 4 elott 20 perccel szoltak hogy menni kell be melozni....gondolhatjatok milyen ideges voltam, hamar egy gyors email, keszulodes. Szerencsere ugy tunik hogy teljesen megertettek. Hja ami zavar veluk kapcsolatban, hogy egy brazil lany volt naluk par hete, nem tetszett neki s hazament. Elvileg nagyon honvagyas volt, nem erezte jol magat tavol a csaladjatol. Ez is hiheto....de mivan ha  a csalad sem volt rendben......egyebkent meg meg soha nem volt Au-Pairjuk....ettol tartok....mivan ha nem tudjak ok sem kezelni a helyzetet, hogy egy "idegen" ott el veluk.... Hat azt tuti nem gondoltam hogy ekkora osszevisszasag lessz a fejemben csaladvalasztas teren...amikor 19evesen  Angliaba mentem, elso 3 csalad kozott 2 nap alatt valasztottam, nem gondolkodtam ennyit.
Naj jo szerintem mar egy csomo osszevisszasagot irtam, mar magam sem tudom kovetni a gondolataimat......majd lessz valami....s remelem hogy elobb utobb de en is ratalalok a tokeletes csaladra...sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése