2011. augusztus 4., csütörtök

Na vegre!...lassan de haladok :)

Nah a vegen meg csak jutok valamire ezzel a 4future irodaval. (APIA roman kepviselete). Ahogy Vanda igerte tenyleg felvette velem a kapcsolatot az egyik kollegaja. Lujzaval mar porgosebben haladok. Hetfon meg is beszeltuk hogy csutortokon (holnap) mehetek az interjura es hogy megbeszeljuk a dolgokat. Vegre :) Nagyon orulok neki. Hogy nekem meg egy idopontert is ennyit kellett harcolnom...ez elkepeszto.....nah ez az amiert nem szeretem az itthoni "ugynoksegeket". Turelmesnek kell lennem veluk, mert most ebben a helyzetben tenyleg rajuk vagyok szorulva akar milyen lassan is haladnak elore....hisz ahogy mar irtam itt nincsennek lehetosegek ugynoksegek valasztasara...foleg ha az USA ba akrok menni..... Sza nagyon kivancsi vagyok mi lessz holnap....remelem minden rendben fog menni es megtalalom az irodat. Nem ismerem Vasarhelyt, csak atutazoba voltam ott, es meg romanok lakta varos is.....plusz minimum 2 ora vezetesre innet ami min.3 is lessz ha en vezetek :P Nyomtattam terkepet nah meg a barataim is velem lesznek. Mivel ott van egy jo kis strand (egyikunk se jart meg oda) megbeszeltuk hogy elmegyunk (remelhetoleg jo ido is lessz) azt en onnat megyek az interjura.  Erdekes de du 5:30 ra kell mennem....vegulis ez igy tokeletes nekem mivel azelott lessz idom kilubickolni magam :) Nah majd irok az uj fejlemenyekrol...udv Dalma

2 megjegyzés:

  1. Szia !

    Orulok,hogy kicsit beindultak a dolgaid.Ez az egeszben a legroszabb elkezdeni,mert akkor meg semmi latszatja az egesznek es az ember ugy erzi soha nem jut el odaig,hogy csaladot talaljon:) Na de meselj ,hogy sikerult az interju?
    Szep napot!

    VálaszTörlés
  2. Szia Bianca!
    Koszonom a biztatast. Remelem csak lessz ebbol valami :)
    Udv: Dalma

    VálaszTörlés