2011. augusztus 8., hétfő

Az elmaradt referencia is meglett!

Tegnap estig vartam a referenciat Sophitol...de nem jott....egesz hetvegen naponta tobbszor neztem a postaladamat hogy hatha szant ram idot.....de nem. Az ejjel mar elkeseredesemben irtam igy levelet a nagyinak, akivel nagyon jo kapcsolatban voltam, kerve hogy beszeljen Sophival mennyire fontos lenne nekem mihamarabb megkapni a referenciat. Remeltem hatha egyutt nyaralnak valahol mivel tudtam hogy az Augusztusi honapot mindig egyutt szoktak tolteni a vilag kulombozo helyein. Es szerencsemre igy is lett. Mar hajnalban irt a nagyi is es Sophie is. megkaptam az utolso varva vart referenciat is. Elvileg mar elkuldte csak valahogy nem jott el...igaz hogy a datum szerint augusztus 1 en volt kitoltve. A nagyi utana ujra irt hogy megbizonyosodjon tutira megkaptam. Aranyos volt, egyebkent imadtam ot. Egy 63 ev koruli no aki a karib tengeren lakik es folyamatosan utazik valahova. Na de a lenyeg hogy ez is megvan. Mostmar csak turelmesen varnom kell hogy a programba bekeruljek. Remelem ez a 4future ugynokseg hamar fog intezkedni.....habar ugy gondolom annak is orulhetek ha Augusztus vegere elerheto lennek a csaladok szzamara is. Kivancsi vagyok hany hetbe telik. Egyebkent ez a Lujza aki interjuztatott nagyon aranyos meg minden, o tenyleg nagyon segitokesz, kellemes csalodas is volt de azt hiszem tovabb mar Vanda kell intezkedjen ... ezert kerdeses hogy mikorra kerulok be a programba.
Tenyleg ti mennyit kellett varjatok az interju utan amig bekerultetek a programba?
Mostmar tenyleg csak akkor fogok ujra jelentkezni ha valami uj info van....remelem minel hamarabb lessz az. Udv: Dalmi 


5 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ha jól emlékszem én 1 hetet vártam, hogy bekerüljek a programban :-) További jó időtöltést, és ne izgulj, az egyik nehezén már túl vagy :-)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nekem talán másfél hét volt, azt hiszem. Mondjuk még szépítgetnem kellett a bemutatkozó levelemen, meg ilyesmik, de azért viszonylag gyorsan ment a dolog :)

    VálaszTörlés
  3. Koszonom az infokat :) Nekem holnap lessz egy hete, hogy az interjun tul vagyok.....de mar akkor minden papirmunka kesz is volt....sza szerintem ezzel az irodaval minimum ket hetet is varnom kell..kivancsi vagyok..mar turelmetlenkedem...ugy varom hogy bekeruljek a programba :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Dalma!

    Csilin keresztül találtam rád.
    Lenne egy kérdésem, de nem szeretném itt. Fel tudnád velem venni a kapcsolatot csimi89@gmail.com on?
    Előre is köszönöm.
    Puszi Timi

    VálaszTörlés
  5. szio, mindjart irok is egy emailt es kerdezhetsz batran :)

    VálaszTörlés